2008年10月26日 星期日

I Feel Frustrated....

Yes, I feel frustrated about lots of things.



I feel weakly about my job about my colleague...



i have relativeness with this colleague especially...



這一、兩天 心情真是有夠灰暗的,我不奢求你們能安慰我,只希望不要再生出什麼閒言閒語,



平生最討厭被別人在背後說長道短的,不再想講 是因為,我真的很害怕。



這就是社會的真實現實面,



Even with the relativeness...



it can injure a youth who Fills the warm-blooded...



我拚命的告訴自己要忍耐,我不是草莓族。



發生這樣的事情,我也有回過頭檢視我自己,我是不是太懦弱了,太經不起考驗了。



But when my supervisor tole me " it's time to let you "Feeling the pressure"..



i do really disappointed...



我之前做的努力都是什麼,不是壓力下的成長嗎??



today, your "talks" are deny my efforts totally...



我己經對我的工作快要沒有熱忱了 現在剩下的只是避之危恐不及的心態而已...

沒有留言:

張貼留言